martinajoensson.blogg.se

Oj, det var inte igår.

Publicerad 2013-06-04 08:28:00 i Allmänt

Senaste inlägget skrevs 22/3, mycket har hänt sedan dess. Jag och Nina var en sväng till Åland och på den resan fick jag en ny vän. Jag blev av med min iPhone, och lånade en Nokia i tre veckor. Tre väldigt långa terapiveckor där jag åkte mycket olika bussar trots att jag inte hade tillgång till sl-appen (det är för mej en stor bedrift då jag inte är så hemma på bussar här omkring).  Jag fick ett sommarjobb som jag ska gå introduktion på nästa vecka. Dessutom har jag fått ett bra schema för sommaren, det känns riktigt fint! Jag har börjat med en ny sport, discgolf, som är mycket roligare än jag först trodde. Jag kastade över 60m i söndags, det gjorde mej stolt. Nu för tiden finns en text tatuerad på mitt lår, för att påminna om att blicka framåt och att glädjas åt de fina minnena av det som varit. Jag har varit på ett stockholmsderby på Friends Arena och genom min nya vän från kryssningen har jag fått flera nya vänner. Jag mår bra, väldigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela