martinajoensson.blogg.se

Egen hårvård, freestyleklipp och ghd

Publicerad 2014-03-29 13:02:03 i Allmänt

I torsdags förmiddag och igår hade vi egen hårvård, min utväxt fick ny färg och sidecuten trimmades och färgades. Och jag blev så sjukt nöjd! Tack till Malin och Emma, för färg och mönster, och tack till Klara för gårdagens styling!
 
 
 
I torsdags eftermiddag fick vi freestyleklippa vilket resulterade i detta, linjer, lugg, asymmetri.
 
 
 
Igår fick jag prylarna som jag beställt från ghd, någon som vill bli stylad? Fantastiska grejer! Försten ut att bli stylad blir Fredrik, det får han tåla.
 

Kommentarer

Postat av: Saara

Publicerad 2014-03-29 13:17:53

Jag vill bli stylad! Du är så duktig! Saara :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela