martinajoensson.blogg.se

Måndag, hemstudier

Publicerad 2014-02-03 20:10:15 i Allmänt

Sovmorgon, så skönt, men är sjukt taggad på skola imorgon! Jag har fått det andra paret skor, tofflor från Birkenstock, riktigt sköna och lite fulsnygga sådär. Idag har jag gått igenom hemstudierna och även varit i väg och handlat, så nu är frysen full av mat igen! Nu ska det snart tränas lite och sedan tvätta och föna håret. Lockarna som gjordes i fredags sitter fortfarande i, så det var en kraftig hårspray vi använde. Igår när vi var på SQO så köpte jag faktiskt en sådan + ett värmeskydd, kände att jag behövde det om håret ska stylas hela tiden!
 
 
 
 
 
Hörsheeeej!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela