martinajoensson.blogg.se

Tisdag 140128

Publicerad 2014-01-28 11:37:52 i Allmänt

Om 3 veckor har jag bott i Stockholm i ett helt år. Det har hänt så otroligt mycket under det här året som gått. Dessutom är jag LYCKLIG. Jag har träffat den finaste människan någonsin, min Fredrik. Jag har träffat många nya vänner, jobbat både som personlig assistent och inom hemtjänsten, och jag har bestämt mej. Imorgon börjar jag skolan, Svenska Frisörskolan. Jag är sjukt taggad och extremt nervös, men det känns SÅ rätt. Jag var där på antagningsprov i slutet av oktober och blev antagen. Sedan dess har allting gått fort och imorgon börjar det alltså. Jag kommer att förutom frisörkurser lära mej nagelbyggande, grundmakeup, personalshopper, löshårsteknik, huvudmassage m.m. Jag kommer behöva öva, öva och öva. SÅ, när ni är i Sthlm, hör av er!
 
 

Kommentarer

Postat av: Tobbe

Publicerad 2014-01-28 11:51:57

Hej lilla Martinis! Pappsen är stolt över dig. Bra kämpat. Du kan få fixa nån läcker frisyr. Lite synd att du är förlorad till sthlm. Men du är förlåten för Fredrik är en toppenkille
Annars får han stryk. Haha

Puss kram piiip ♥♥♥♥

Postat av: Mami

Publicerad 2014-01-28 13:05:16

Kommer v.10. Då får du öva! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela