martinajoensson.blogg.se

Skoldag 7 och helg

Publicerad 2014-02-07 21:16:18 i Allmänt

Idag har vi fått fönat med rundborste på dockorna. Vi har lärt oss att överdirigera för att få volym. Sedan fick vi tvätta och styla varandra i mån om tid, otroligt skönt att få håret tvättat!
 
Sedan jag kom hem har jag pluggat, dels lite av det vi gjort/läst i veckan men också en del av hemuppgifterna som vi ska göra på måndag, men då jobbar jag så då är det lika bra att börja! Uppgifterna är att göra personlighetstypstest på minst två personer och dessutom läsa ur Sculptureboken, för på tisdag ska vi börja klippa! AAAAAH, låt helgen gå fort!! (Även fast jag uppskattar sovmornar extremt mycket..) Nu ska jag fortsätta plugga, för det är så roooooligt!
 
Hejsvejs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela