martinajoensson.blogg.se

Söndag, slödag.

Publicerad 2014-02-02 13:30:03 i Allmänt

Vaken, äten, fixad och på väg. Idag ska jag ta med Emma till Stockholm Quality Outlet, se om hon hittar några shoppingfynd. Sedan hem, laga och käka middag med svärföräldrarna och lite plugg på kvällen. Imorgon är det som sagt hemstudier, men jag har läst på det mesta av det man skulle göra så tänkte sova ut, för att sedan kika igenom allt igen och även öva lite med övningshuvudet. 
 
I fredags efter skolan så for jag till Footways outlet i Kista för att se om de hade några bra skor att arbeta i, då vi står hela dagarna. Jag hittade ett par träningsskor och så fick jag hjälp att beställa ett par andra från hemsidan med rabatt. Så jag fick alltså två par skor till samma pris som de andra paret går på i butik. Nöjd!
 
Snabb leverans också, så förhoppningsvis kommer de andra imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela