martinajoensson.blogg.se

4:e skoldagen

Publicerad 2014-02-04 19:37:46 i Allmänt

Idag har vi haft massor av teori, vi gick igenom det vi gjort hemma igår och fick även se på huvuden hur man ska tänka. Det känns som att det går framåt, jag suger åt mej så mycket jag kan. Det finns så sjukt många olika frisyrer, men vi jobbar med 4 olika "basformer", som man sedan kombinerar för att få till det man vill. Så för mej är det som att vi bryter ner en bild för att sedan bygga ihop den med de olika formerna. Nu funkar verkligen ordspråket "man lär sej något nytt varje dag".
 
Nu sitter jag med en hemläxa som vi fick till på torsdag, nämligen att ta 4 olika bilder på människor i olika frisyrer och rita strukturteckningar till det. Det känns lite som när man ritade plaggskisser på gymnasiet, det ska vara rätta proportioner osv.
 
 
Och stort GRATTIS till min vackra, vackra vän Sandra. Puss <3
 
 
Hörshej!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2014-02-04 22:40:15

Tack bästa finaste du!
och Du är så duktig och kommer bli en grym frisör. Kommer vara dig evigt trogen som kund kan jag lova, redan bokat dig till mitt bröllop ;) puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela