martinajoensson.blogg.se

29 Januari, första skoldagen.

Publicerad 2014-01-29 20:50:30 i Allmänt

Åh, jag är så fruktansvärt taggad nu! Idag på skolan fick vi en massa information och prylar. Mina klasskamrater verkar vara riktigt bra människor och alla är lika taggade som jag! Vi fick med oss saxar, kammar, clips och böcker hem för att namna och märka. Mina prylar fick guldglitterprickar, fint tycker jag! 
 
Något som jag längtat efter och numer är obligatoriskt VARJE dag är att håret ska vara stylat, inga tofsar, inget slarv! Även resten av mej kommer att vara stylad framöver, det känns så kul! Det må låta ytligt, men det känns otroligt bra att få göra sej iordning inför dagen. Det har jag visserligen kunnat innan också, men det är inte samma sak som nu. Därför inser jag också att jag måste införskaffa mej en hårfön..
 
 
Imorgon ska vi börja göra olika benor m.m och på fredag blir det hårtvätt. Detta känns så extremt bra, så rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela