martinajoensson.blogg.se

inspiration

Publicerad 2012-11-08 00:33:38 i

Imorse då jag slutade fick jag sådan sjuk inspiration! Jag ville sy, sy, sy! Men efter att ha jobbat 10h med sprängande huvudvärk så nöjde jag mej med att skissa lite innan sovdags.
När jag vaknade kom Papi och hämtade mej så for vi och hämtade upp småbrorsorna på dagis. Sedan lånade jag bilen för att åka på kupan på jakt efter tyg, hittade 3 vit/beigea nyanser. Nöjd tjej!
När jag skulle lämna bilen så stannade jag och lekte med smågubbarna lite.
Så nu på kvällskvisten har jag konstruerat ett mönster, ändrat mönstret, klippt fel, tejpat, klippt ut i tyget, klippt fel, bytt idé och börjat sy. Nu har jag paus med The Office, nyss käkat lax i fetaoströra, gott!

Sy lite mer, sedan sova så jag orkar upp i tid imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela