martinajoensson.blogg.se

klantigast i världen

Publicerad 2012-11-06 19:43:36 i

Jag är trött nästan jämt, särskilt när jag jobbar, troligtvis för att jag då inte har möjligheten att ligga i sängen alternativt sova. Igår var alltså inget undantag, så jag tänkte att jag skulle åka hiss. Jag tror dock att hissdörren är trög så jag tar i utav bara fan när jag rycker upp den. Mitt huvud är i vägen, pannan får en rejäl smäll och jag blir helt yr och virrig. Efter en stund får jag huvudvärk och blir illamående, vilket håller i sej länge. Dessa symtom tyder på mild hjärnskakning. Bra, Martina, bra. Du har lyckats skaffa dej själv en hjärnskakning. Välkomna att kalla mej världens klantigaste människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela