martinajoensson.blogg.se

första jobbnatten av fem

Publicerad 2012-10-04 08:46:22 i

En av fem nätter avklarad ganska smärtfritt. Som vanligt var jag extremt trött vid 3-tiden och än mer vanligt SJUKT pigg nu när jag ligger i sängen. Då vet jag dock att allt är i sin ordning, jag är frisk!
Jag fick för mej att jag skulle synkronisera min nya iPhone till iTunes nu när jag kom hem. Trött i huvudet som man är efter en jobbnatt glömde jag att trycka bort bocken på "synkronisera alla program" vilket resulterar i att den nu synkar 164 program. Det ska dock bli ganska intressant att se vilka appar jag använt de senaste åren.. Eller?
Meeeen man lär sej av sina misstag och hädan efter så skall detta skötas manuellt och med utvilat huvud.

Dags att låta iTunes göra sitt och sedan somna till en podcast, fint de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela