martinajoensson.blogg.se

god natt säger jag nu

Publicerad 2012-10-05 08:53:54 i

Natt 2 av 5 avklarad, känns bra men är redigt trött. Vid 7-tiden då jag slutade var det en minusgrad och väldigt tät dimma. Jag såg inte Frösön från andra sidan sjön. Ett tag trodde jag nästan att min fina ö hade dragits ner i Storsjön och försvunnit. Jag hittade dock hem och nu ligger jag i sängen och myser med Filip och Fredriks podcast sen igår.

I natt började jag få en konstig känsla som jag haft en gång innan. Det känns som om någon slagit mej med ett baseballträ över strupen. Sjukt skumt! Det är svullet och svullnaden går att flytta runt. Jag åkte hiss med en spegel då jag upptäckte detta och efter det så var jag där och petade hela tiden. Det är så typiskt att jag gör så, för det gör väldigt ont. Det är en liten tvångstanke att peta och plåga mej själv. Nu har jag alltså extremt ont och är trött, så lite sömn ska bli gött!
Bjuder på en bild så här innan jag ska sova, snusnäsduken ska ner över ögonen och jag säger GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela