martinajoensson.blogg.se

kors i taket

Publicerad 2012-10-04 19:13:49 i

Jag har överträffat mej själv genom att laga mat, två dagar i rad! Jag hade antagligen kunnat somna om då jag vaknade 17.45 men istället klev jag upp. Har nyss smaskat i mej lite lax med mozzarella och dragon. Mums!
Innan jag somnade imorse raderade jag en massa oönskade appar och organiserade de som jag ville ha kvar. Riktigt nöjd över att jag köpte en 64gb, för nu får jag plats med hur mycket som helst! Jag har tex alla Harry Potter ljudböcker, som jag just börjat lyssna på. Om man lyssnar på podcasts eller ljudböcker då man lagar mat, diskar, städar eller bara är så känner man sej aldrig ensam. Det är helt underbart att ha prat i öronen, jag blir så skönt avslappnad av det.
Slutdiskuterat, nu måste jag göra mej i ordning inför andra jobbnatten! Tack och adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela