martinajoensson.blogg.se

man tager vad man haver, det är ett bra recept

Publicerad 2012-10-03 19:54:04 i

Kors i taket, jag tog mej upp och lagade mat. Det blev kyckling med ugnsmorötter och en klick philadelphiaost med smak av vitlök och örter. Som rubriken avslöjar var det vad min kyl och frys hade att erbjuda. Det var dock väldigt gott, och det blev en matlåda till inatt.
Nu sitter jag och konverterar filmer att lägga över på iPhonen, men det går väldigt segt, så jag funderar på att ha datorn igång då jag ska på jobbet. Någon som vet ett snabbt sätt?

Näe, nu tänkte jag bjuda på en bild på min matlåda och byta om för att sedan ta en cykeltur mot jobbet. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela