martinajoensson.blogg.se

tisdag 121002

Publicerad 2012-10-02 19:55:49 i

För ungefär en kvart sen kände jag mej otroligt motiverad att börja blogga igen. Den första meningen tog en kvart, och nu är fantasin slut, innan den ens började. Det är ganska konstigt eftersom jag ändå kände ett sånt sug. Så vad hade jag tänkt skriva i min blogg? Svaret blir antagligen vardagliga saker och tankar som behöver komma ut.

Idag bjöd jag in mej själv på middag hos Papi. Det blev fiskgratäng och Saras special potatis. Efter maten lekte jag, Leo och Victor "kömmagömma", vilket är lika roligt varje gång. Jag gömmer mej på samma ställen, Victor pipar innan man räknat klart och Leo blir alltid lika rädd när jag säger bu då han hittar mej. Mina busungar det där.

Nu är jag hemma och tittar på The Office, är redan trött, men måste vända tillbaka dygnet eftersom jag går på en 5-nätters imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela