martinajoensson.blogg.se

Att sova

Publicerad 2013-03-14 23:21:03 i Allmänt

Att sova är ju fantastisk skönt, men efter att ha spenderat 3 veckor sovandes på ett golv är min kropp väldigt ovan vid en supermjuk säng. Så lite svårsovet är det fortfarande. Dessutom har jag än en gång fått bekräftat att jag pratar i sömnen, så nu spelar jag in varje natt med appen sleeptalk. Sjukt intressant att lyssna på vad som hänt under natten. Det verkar som om jag kan ett annat språk, för jag förstår inte riktigt vad jag babblar om. Det är faktiskt lite läskigt hur man kan prata utan att vara medveten om det.. Läste dock en artikel ( http://illvet.se/fraga-oss/varfor-talar-en-del-manniskor-i-somnen ) på illustrerad vetenskaps sida om detta och det första jag läser är; "vanligtvis är det fullt friska personer som talar i sömen", kändes bra att höra att man troligtvis är frisk..

Dags att slå igång sleeptalkrecorder för lite sömn och prat!

Kommentarer

Postat av: Tobbe Jönsson

Publicerad 2013-03-15 17:49:26

Puss kram piiip lilla Martinis!!!
Snart får du komma hem!!!!

Kram / pappa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela