martinajoensson.blogg.se

Endast fantasin sätter gränser

Publicerad 2013-03-13 21:46:08 i Allmänt

Idag har jag jobbat en stund och varit på ett möte. När jag kom hem fortsatye jag min virkning som jag påbörjade igår, nämligen traskorgar. Jag tycker inte om att visa allting i bokhyllan så som ljus, garner och andra småsaker. Därför köpte jag billiga lakan på Ikea som jag tvättat och rivit till trasor. Jag blev riktigt nöjd med de två första, sen har jag börjat på en tredje men ett lakan räcker inte hur långt som helst och jag orkar inte riva just nu.
 
Jag har även lite andra projekt på gång, mesta dels virkning, det är lite det jag är inne på för tillfället. Allt går att virka, endast fantasin sätter gränser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela