martinajoensson.blogg.se

Lite mera mej

Publicerad 2013-03-12 18:43:59 i

Det gick inte att somna igår, om det var för att jag sov i en säng första gången på 3 veckor, eller alla intryck, eller det faktum att jag hade en hel ledig tisdag framför mej vet jag inte. Jag vaknade dessutom tidigt så ikväll hoppas jag att jag somnar av utmattning!
Idag har jag flyttat resterande grejer och sedan varit på Ikea. Jag behövde lite småsaker, sådant som gör mitt nya hem till mitt eget. Köpte bland annat två små blommor. För första gången i livet har Jag köpt blommor som jag tänkte försöka hålla liv i. Du borde vara stolt nu, Mami!
Sedan jag kom hem har jag packat upp, vikt kläder osv. Jag känner mej verkligen som hemma, har jag någonsin bott någon annanstans än i Stockholm?

Kommentarer

Postat av: Karolina

Publicerad 2013-03-12 19:20:53

Vad mysigt du har det :) älskar din gungstol!

Postat av: Mami

Publicerad 2013-03-12 19:43:36

Jag är mycket stolt över dej Martina! Tycker att du är jättemodig. Du har fått till det mysigt. Tror säkert dina blommor kommer att trivas hos dej. :) kram

Postat av: Tobbe Jönsson

Publicerad 2013-03-15 17:52:39

Mysigt!! Snart vill vi komma och hälsa på.

Puss kram piip

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela